BABY WE WERE BORN TO RUN

HOHO, jag lever! Har varit i luleå sedan i... måste kolla kalendern... tisdags. Helt in i helsikes dagvild är jag, ska ni veta. Har noll koll på datum, veckodag, knappt så att jag har koll på vart jag befinner mig. Okej, så illa är det inte. Tur att det snart är skola igen, så att jag kan få rätsida på livet igen, träffa mina lovely vänner igen och allt det där. Alltså fatta, en termin kvar nu!! Helt sjukt, kan inte fatta det. Snart ska man köpa studentkläder, fixa inför balen, hämta ut studentmössan. S-j-u-k-t, är ordet! Sitter och lyssnar på Bruce Springsteen och försöker tina upp min stelfrusna kropp. Det går sakta, det är inte nådigt kallt ute, sist jag kollade var det -29 minus. Ska ta tag i min tvätthög som börjar anta samma höjd som Mount Everest ungefär, har skjutit upp det alldeles för länge nu.

Nu ska jag googla på en helt fantastisk konsert jag såg tidigare i veckan - Rock & roll Hall of Fame 25 år, såg ni den? Den visades för första gången (tror jag) dagarna före nyår, men nu gick den i repris, vilket passade alldeles utmärkt, eftersom jag missade den förra gången. Det bjöds på Bruce Springsteen, Jeff Beck, Metallica, Simon & Garfunkel, Ozzy Osbourne, John Fogerty och en hel massa fler. Sjukt bra var det, iallafall! Nu ska jag ta mig an Roseanne Cash (som för övrigt är Johnny Cash dotter!) album The list.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0