BECAUSE THE NIGHT BELONGS TO LOVERS

fyyyy vad det är kallt! Det ligger väl runt -30 nu skulle jag tro, det drar kallt från varenda vrå här i huset och jag är totalt stelfrusen. Värme verkar vara överskattat i det här huset... Ska ta och hämta den där nedrans tvätten (hehe, jag fastnade framför andra, mer intressanta saker... typ 90210) och sen slänga ihop min favoritkladdis, i hopp om att få lite värme i kroppen. Och just det, medans vi kutat runt på stan och huttrat i äckelkylan, hur kallt tror ni det varit i Kiruna? -8 grader. ÅTTA GRADER!! Attans bananer vad jag är avis.

1-1 i hockeyn nu, ser lovande ut! Hoppas dom tar igen det och vinner, fjärde segern i såna fall.

nu ska jag leta fram det där receptet, TJARÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0