DANCING THE WHOLE WAY HOME

Woho, efter en rätt usel vecka börjar det slutligen vända! Allt det onda börjar gå bort, jag kan (nästan) gå normalt och jag känner mig piggare och piggare. Har lite smått börja planera inför den kommande veckans födelsedagsfirande (okej, jag erkänner, såå mycket planerar jag väl inte inför det - vi ska göra en smörgåstårta som ska ätas, och så kanske jag får lite presenter, end of story) utan det är väl mest planering inför nästa fredags utgång med ett gäng härliga tjejer som planeras. Är så oerhört taggad, har inte varit ut sen vi var ut någon gång i november, jag och några härliga grabbar, sen dess har det inte riktigt hunnits med, så det passar perfekt nu, lagomt till min födelsedag och allt. Har hittat en vrålsnygg klänning jag tänkte investera två 100-lappar i, tycker jag förtjänar det efter veckor med jobb och slit, och så nu de senaste dagarna med totalt vidrig smärta, såklart. Strumpbyxor och heels till det blir nog super. Och med ett glatt humör och ett stort leende på läpparna blir det nog even better. Åh, det kommer bli grymt! Ett grymt tjejgäng, lite rosévin och en massa dans = ett utmärkt recept på en toppenkväll, tycker jag det låter som. Och sedan blir ju helgen inte direkt sämre av att några av mina absoluta favoritmänniskor ska till mig och fika och jäsa dagen därpå.

nu sitter jag och avnjuter några underbara tunes på spotify och ska sparka igång med min hemtenta i samhälls, sen ska jag vila mina tired eyes. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0