MY TEARS DRY ON THEIR OWN

Så, nu är min efterlängtade kladdis färdig, tvätten är i maskinen och jag är på finfint humör. Dessvärre blev det en förlust för Luleå, vilket innebär att deras segersvit (om det nu kan kallas det efter 3 raka vinster?) är bruten. Försöker få igång ett 90210-avsnitt, men får hela tiden "connection problem", enligt sidan. Hoppas att jag får igång det snart, vill seeeee. Meh, det vill inte funka. Vill dock se Glee, ska se om den går att hitta någonstans. Tills vidare lyssnar jag på låtar från serien (just nu lyssnar jag på deras version av min favoritlåt Don't stop believin' av Journey) och äter kladdkaka. Och väntar på att tvätten ska bli färdig. Hoppas att min favorittröja från MQ överlever mitt lilla experiment. Den har sedan ett tag tillbaka haft några mystiska fläckar, och den ska handtvättas, men då jag testade att handtvätta gick det inte bort. Så nu satte jag den i en bh-påse (för att skydda paljetterna) och hoppas att den inte krymper eller något.

Missa förresten inte Glee-versionen av Amy Winehouse låt Rehab.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0