GOOD NIGHT

Verkar som att Luleå hamnat i en positiv rutt, tredje vinsten på rad nu, ikväll besegrades kaffegänget Färjestad på bortais med 2-1. Detta innebar även att vi passerade Skellefteå (tror jag?) i tabellen, vilket bara får ses som en extra fin bonus.

Men fy, mannen som dödade sin fd. sambo i höstas fick 14 års fängelse. 14 ÅR!! Det är ju hur lite som helst. Att det ska vara så ynkliga straff för mördare är ju helt sinnessjukt.

Nu tänkte jag leta fram lite kvällsfika, sen ska jag gå och lägga mig, är helt slut efter nattens hockeytittande. Imorgon ska jag sy in mina jeans, kanske baka kladdkaka och sen tänkte jag åka till min syster och sova över. OVER & OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0