I'M AT THE WAR OF MY LIFE

Nej, det blev ingen finalplats för Sverige i JVM. Så himla, himla synd, hade verkligen varit jättekul att se dom stå i final mot Kanada, men så blev det inte. Det gjorde riktigt ont att se grabbarna igår efter matchen, så himla besvikna de var. Men ändå, trots nattens förlust, tycker jag att killarna har gjort en alldeles enastående insats hela turneringen. Visserligen räckte det inte riktigt hela vägen, men att ta sig igenom grundspelet ända in i semifinalen obesegrade är oerhört bra jobbat. Och vid det här laget är väl ingen det minsta tveksam om att vi de senaste veckorna fått bevittna Sveriges framtida stjärnor? Nej, just det, jag tänkte väl. Tråkigt nog var detta sista gången min stora favorit - Jacob Markström - fick medverka i JVM, men jag är oerhört exalterad att få se honom ta över Sverige och resten av världen med sin oerhörda talang.

Nu ska jag ta mig en titt på H&Ms ekologiska kollektion: The Garden Collection. Ser spännande ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0