I'M ON MY WAY

HOHO på er! Sitter och dricker ett glas juice (HEJ HALSBRÄNNA) och vaknar sakta men säkert till liv. Okej, jag har varit vaken ett bra tag nu, men lite trött är jag fortfarande. Väntar på att mamma ska komma hem från stan, behöver hjälp med symaskinen som i vanlig ordning vägrar samarbeta med mig. Jag börjar for real tro att den där jäkla apparaten hatar mig... Skulle sy in ett par jeans som är typ 10000 storlekar för stora, syr in ett ben och sen tar undertråden slut och efter det gick det bara utför. Så nu sitter jag här, och hoppas vid gud att mamma inte tänkt vara länge i stan. Sen då jeansen är färdiga ska jag hoppa in i duschen, fixa mig litegrann och sen drar jag till luleå för att sova hos Amanda, nice! Så vi hade tänkt att gå och fika någonstans och sen antar jag att det blir hockey ikväll, Sverige spelar ju sin bronsmatch mot Schweiz, hoppas verkligen att dom vinner nu.

nu ska jag kolla bussresor, TJARÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0