IT'S BEEN A LONG NIGHT IN NEW YORK CITY

SMÄRTA. Så kan väl min dag sammanfattas med ett ord. Har till att börja med en träningsvärk som heter duga, att gå ner för trappor och sätta sig ner är ingen rolig historia alls, allt jag vanligvis gör på 2 röda tar 10 gånger längre än vanligt. Sedan var jag och drog ut en tand imorse. Smärtsam upplevelse. Började med att dom smetade på bedövningssalva som sedan följdes upp med två (japp, inte en utav två) bedövningssprutor. Sedan lirkade och drog dom i ca 2 timmar innan tanden ploppade lös till slut. Och det var ungefär så bekvämt som det låter.

Kollade nyss på slutsalt.se, en sida som köper in/byter konsertbiljetter. John Mayer-konserten i köpenhamn är ju slutsåld sedan länge. Så man skulle kunna säga att det är en snabb-variant av självplågeri, typ. Och på tal om John Mayer (och självplågeri för den delen) sitter jag och tittar på klippet då han körde Who says hos Skavlan i Fredags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0