IT'S THE SAME OLD SONG

JAAAAAA, hade fått mitt sedvanliga nyhetsbrev från John Mayer, och gissa vad?! Det blir en extra show i Köpenhamn. Jag är typ SÅ HÄR glad!! Trots att jag har så sjukt ont i munnen att jag vill gråta. Men om allt går vägen så är det ju lätt värt. Drog ut tand nummer två av tre totalt idag. Själva utdragningen gjorde inte särskilt ont, det var en hyfsat snabb och smärtfri process, tog på sin höjd 10 min att dra ut tandjäkeln, vilket inte var så farligt. Det var snarare förberedelserna - alltså bedövningssprutorna (japp, 2 st denna gång också) - och allt som är nu efteråt. Eller nu efteråt har jag inte direkt ont, det är bara ömt, svullet och lite obehagskänslor, annars är det inte så farligt.

Har nyss pratat med mamma, de kommer inte hit på onsdag, utan mest troligt på torsdag och firar mig istället. Gör inte så mycket egentligen, gillar egentligen att fira lite utspritt, då känns det som att man fyller år liiiite längre. Då blir det iallafall 3 st födelsedagsfiranden denna vecka, och ett (tror jag) lite längre fram. Men inte mig emot, I like it that way.

Just nu sitter jag och lyssnar på lite musik och funderar litegrann. Känner mig inte sådär överdrivet exalterad för morgondagens 19-årsdag. Inte nog med att jag ska till tandläkaren och dra ut tand numero trois, jag måste dessutom äta middag själv. TRÅKIGT. Jag hoppas att folk kommer ihåg att gratulera mig, annars blir jag sad.

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0