I'VE GOT A HAMMER AND A HEART OF GLASS

Sitter och lyssnar på John Mayers grymma Battle Studies, samtidigt som jag kikar på Lookbook.nu och The Sartorialist efter lite klädinspiration, min ligger på sisådär -10 just nu. Har iallafall lite halvt bestämt vad för klädtrasor som ska hänga på min förkylda kropp imorgon då jag drar till luleå för att se 60 minuter hockey (plus 40 minuter paus på det), kan nog bli helt okej, speciellt om jag lyckas bli kvitt min förkylning. Lär iallafall svida på mig ett par svarta tights, skjorta och mina älsklingsskor från Din Sko. Ingen aning vad jag ska ha under skjortan dock, men jag tippar att jag kommer att fiffla med lite linnen av olika slag. Eller så kanske jag rent utav hinner springa in på Gina Tricot eller Monki och köpa mig någon ny trasa?

nu tjatas det om efterrätt här, de andra ska äta fruktsallad, medans jag tänkte värma en bit av min übergoda kladdkaka. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0