JUST LOOK OVER YOUR SHOULDER

sitter här och dricker juice och äter peppisar (inte en bra kombination, förresten), ska strax ge mig på 90210 för andra gången. Som ni kanske fattar - eller kanske inte fattar - så har jag bunkrat upp ordentligt inför hockeyn. Juice, digistivekex, pepparkakor osv. Ska det vara så ska det vara ordentligt! Sen så vet ju alla att det inte är en riktig hockeymatch om man inte har mat. Inte för att jag skulle kalla detta för mat, men ändå. Funderar om man kanske skulle ta och se en film för att hålla sig sysselsatt före hockeyn, låter som att mamma har kapitulerat från TVn. Frågan är bara vilken man ska se? Eller så håller jag mig nog till 90210, vill ju se hur det slutar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0