BUT HONESTLY, WON'T SOMEONE STOP THIS TRAIN?

tjingeling! Sitter i Luleå och väntar på bussen som ska ta mig hem, förhoppningsvis utan några större krusiduller. Gårdagen blev mucho trevlig, måste jag säga! Började med en traditionsenlig tur på kyrkmarknaden, sedan skulle vi gå därifrån, gjorde ett stopp vid en bankomat - där kön var extreeemt lång - stod i kö i vad som kändes som ett halvår, och då jag kommer fram står det "kan ej skriva ut kontoutdrag, slut papper" på skärmen, och ni tror inte att ett kontoutdrag var PRECIS vad jag skulle ha? Men det löste sig ändå. Sen på kvällen var vi på bio och såg Eclipse, som var mycket bra! Tror nästan att det hittills har varit min favorit-film ur Twilight-serien.

Imorgon ska jag jobba 13-21, lite tungt men hey, det är ju pengar. Eller ja, om några veckor är det pengar iallafall. Just det, var ju till Roknäs och tittade på hundar i fredags, jösses vilka söta småttingar! 4 veckors hundvalpar, hjärtat smälte ju ganska snabbt, om man säger så. Gosade med vovvarna ett tag och sedan åkte vi vidare till Piteå, kikade på invigningsparaden till Piteå Summer Games, gick på stan ett tag, handlade en bikini och sedan åkte vi hem.

Nu ska jag kuta till bussen, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0