DIN MAMMA

TJING! Sitter och lyssnar på Oskar Linnros album som äntligen släppts, och fasen vad bra det är!! Åh, blir alldeles varm i hjärtat då jag lyssnar.

Kämpar fortfarande med att bli frisk. Hur det går? Njaaa, sådär. Är fortfarande stensjuk, snorar, nyser och allt sådant som man gör då man är sjuk, typ. Hur mycket det suger behöver jag väl inte ens nämna? Studenten är liksom om TVÅ DAGAR och jag sitter hemma och är sjuk medans resten av klassen är på fest. BAJSBAJSBAJS. Ska tvångskurera mig imorgon med strepsils, allergimedicin, te, varmt honungsvatten, ångbad och Gud vet vad. För jag ska tusan i mig vara frisk på fredag. Eller ja, åtminstone friskare. Allt än det som är nu är bättre, det lovar jag.

Imorgon står lite smågrejer på planeringen, ska bland annat städa lite i korridoren, tömma skåpen och lämna igen nycklarna, äta lunch med lärarna och sedan på kvällen så ska vi pynta vårat flak. Ska bli riktigt roligt. Mitt skåp är dock redan tomt, så det är bara mina nycklar som ska återlämnas. Där emellan ska jag laga mat (tror jag) och, som sagt, stresskurera mig så man känner sig lite piggare på freitag, för då är det FEST, oavsett tillstånd. Fast okej, död är väl undantaget, hehe. Fast något sånt ska det inte bli tal om, för jag ska fira till tusen och skrika "fy fan vad vi är bra!!!!" med alla andra. Döden kan komma på lördag istället.

Snart ska jag nog slå slag i saken och investera i en iPod, blir bara mer och mer sugen på att skaffa en. En röd vill jag ha. En röd ska jag ha. Tänk vad perfekt att ha på stranden, PÅ PLANET TILL THAILAND (!!!) och... Tja, när som helst, egentligen. Min nuvarande har gjort sitt, helt enkelt.

Nu ska jag gå och lägga mig, har hört att sömn tydligen ska vara bra då man är sjuk. Än har jag inte märkt av några positiva förändringar, men det kanske kommer, bara att hålla tummarna. PUSS & GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0