everything you'll ever be you already are to me

sitter och planerar min beställning från cdon.com jag tänkt göra inom en snar framtid. Har sedan länge bestämt mig för att jag ska ha Where the light is-dvdn så den är solklar. Sedan ser paketet med Continuum, Heavier things och Room for squares väldigt, väldigt lockande ut. Köpte ju Continuum förra året, men den är spårlöst försvunnen, hittar bara det lilla häftet med texterna, resten är gone. Och att addera de två övriga albumen vore ju himla trevligt, det skulle dessutom innebära att jag har alla hans studioalbum, inte helt fel! Sedan låter ju 2 filmer för 69 kr inte helt fel, såg att 500 days of summer fanns med, har velat se den länge nu, så det passar fint!

Sitter just nu och lyssnar på någon slags videochatt som John gjorde i April någon gång, sjuukt kul! 2 timmar långt, ska slänga in den i mp3n och lyssna senare, måste ju skriva vidare på mitt brev, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0