AND I'D DATE YOUR MEMORY

yeah, ser ut att gå vägen med detta partyplanerande, tjejerna är då på iallafall. Åh, vad kul det ska bli! Som jag sade till tjejerna: nu jävlar är det ingen återvändo.

Buhu, vilken besvikelse då jag såg att det inte var något Gossip girl idag. Har längtat hela veckan, och så är det inte ens ikväll. Åh! Ska se det på internet senare i veckan tror jag.

Ska strax kuta ner till grannen och sitta barnvakt i någon timme, sen ska jag kura upp mig i soffan (eller annan mjuk sittplats!) och plugga NK och matte, kul att avsluta helgen med mina två absolut värsta ämnen. Men jaja, snart är det ju över, det är väl så man får tänka. Nej, nu ska jag ta och fixa mig och pysa till grannen. CIAO

ps. kul att det verkar som att vi får stå i skoteroverall på balen, snön tar ju aldrig slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0