BROOKLYN SUN

provade även en studentfrisyr i morse; lockade håret med en plattång och sprayade och satte lite glansserum för att göra det lite mer följsamt och mindre flygigt. Blev rätt fint, och för säkerhetsskull provade jag även med studentmössan, och det blev mucho bra! Ska dessutom shoppa studentklänning och eventuellt skor här inom någon vecka, jag längtaaaar! Flygbiljetterna till min "studentresa" är bokade nu, och holy guacamole vad jag längtar. Hoppas att vädret visar sig från sin bästa sida, så jag kan få lite färg i ansiktet & benen. Sedan så är ju John Mayer något jag ser fram emot litegrann... Blir alldeles gåshudig av bara tanken, att jag, den 30 Maj i år ska se John Clayton Mayer. Har vetat om att jag ska se honom i snart 2 månader, men det har fortfarande inte fastnat att det faktiskt ska inträffa. Och nu, då det väl ska hända, ska jag bara se till att njuta till 1335645643% och bara må så bra som man bara kan.

nu ska jag fixa mat och sen ska jag baka, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0