HAIR

hm, efter att ha kikat på Trudes - där jag brukar klippa mig - hemsida kan jag konstatera att jag kommer bli fattig om jag genomgår det hårfärgsbyte jag är så otroligt sugen på att göra. Men det är ändå ett sånt "ingrepp" jag helst av allt gör hos frisören, då vet jag iallafall att det är en kunnig person som utför jobbet. Balfrisyrer var ett riktigt krux att hitta, men jag är iallafall sugen på en stor, balettig knut iallafall. För att sedan bryta av med mörka, sotiga ögon. Mmmmhm. Den frisyren kommer dock att kräva en del löshår, så därför är det nog rätt bra att veta vilken frisyr jag vill ha i god tid, och framför allt vilken hårfärg, så att allt sådant kan beställas.
   
ungefär så här ser min inspiration ut... Blakes färg är dock lite i ljusaste laget kanske, men färgblandningen är fantastiskt snygg!

   

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0