HELA LIVET VAR ETT DISCO

åh, vilken start på helgen! Hittills har det varit full rulle och raka rör. Har varit och handlat på Coop på morgonen, slängt ihop en cheesecake som ska ätas ikväll någon gång, sen ska jag sätta igång och laga thaikäk till middag. Har aldrig lagat denna maträtt förut, så det ska bli riktigt spännande att se hur resultatet ter sig. Tänk om det smakar pyton? Jaja, då har vi iallafall en form cheesecake och en hel drös ballerina kladdkaka (det godaste jag ätit på länge för övrigt, alldeles för goda för ens eget bästa) ifall det skulle gå fullkomligt åt pipsvängen. Men nu ska vi väl hoppas att det inte gör det, men man kan ju aldrig vara säker.

Ikväll är det ju Earth Hour, minsann! Lite tokig dag, det hade gärna fått vara typ... Igår (färre bra saker på tv, hehe!). Men vi har iallafall planer på att mysa med fika, massor av värmeljus och kanske någon bra bok (beroende på hur bra jag ser). Sen efter att vi haft nedsläckt en timme ska jag se på Millennium som visas på SVT.

Just nu sitter jag och lyssnar på Mando Diaos senaste låt Nothing without you, brabrabra! Gillar ju de där Borlängegrabbarna rätt mycket, Dance with somebody är ju en solklar partyfavorit som jag mer än gärna hör på dansgolvet.

Från en sak till en annan, detta är en grej från John Mayers hemsida som jag gillar väldigt mycket. Det är ett litet bildgalleri som uppdateras med jämna mellanrum, och de bilder som tidigare funnits där försvinner. Superfina konsertbilder, spana in!

och som vanligt så räknar jag ju ner dagar till konserten... 64 dagar kvar nu! Och om exakt 2 månader åker jag till Skåne, woho! Kommer bli kalas, det vill jag lova. Tills dess blir det - som tidigare nämnt - att köra skivorna på repeat, ni vet, för att komma i rätt stämning.

nu håller jag på att kika på lite olika uteställen i Luleå, vi ett litet tjejgäng som planerar att dra till luleå någon helg och slå klackarna i taket. Det lär nog bli kanonkul, har alltid kul med de här tjejerna, och jag tror ju inte att detta blir ett undantag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0