LEAN ON ME WHEN YOU'RE NOT STRONG I'LL BE YOUR FRIEND, I'LL HELP YOU CARRY ON

som den Glee-nörd jag är (eller Gleek, som det så fint kallas) måste jag ju bara få visa mitt absoluta favoritklipp från serien. Har berättat om scenen förut: då Glee-klubben sjunger Lean on me åt Finn och Quinn, för att visa att de finns där för dem. Det är så fint, och jag blir rörd varenda gång!



får mig att tänka litegrann på mig och mina egna vänner. Jag tror dock att vid det här laget så vet de rätt väl att jag alltid finns där för dem, men om jag skulle tillägna dem en låt, ni vet, för att visa vad jag känner skulle jag utan tvekan välja Lean on me. Glee-versionen, givetvis.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0