TRY SLEEPING WITH A BROKEN HEART

snart är helgen över, phu! Var på mitt livs första begravning igår, oerhört tungt men ändå fint. Ångrade i efterhand att jag sminkade mig, men det är smällar man får ta!

Ska fixa med läxor och sånt nu på eftermiddagen, sen ikväll blir det att jäsa framför tvn, tablån är - för ovanlighetens skull - proppfull med bra saker, inte mig emot.

Imorgon ska jag gå en HLR-kurs = ingen idrott, samhälls eller kuhi, gött! Dessutom är det ju något jag kan ta med på mitt CV, vilket bara är bra.

Började på en ny bok igårkväll, 19 minuter av Jodi Picoult, kvinnan bakom bl a My sister's keeper, som nyligt släpptes på DVD med bland andra Cameron Diaz. Bra film - och bok, för den delen - enda minuset är att de helt och hållet ändrat slutet. Lite kan man ju modifiera, men att ändra ett helt slut? Nja.

nej, nu ska jag packa ihop mina pinaler och bege mig mot stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0