I'M SO HAPPY

phu, vilken dag igår alltså! Började med ensemble (woho, bara 2 veckor kvar av jazzskiten guuuuud vad jag längtar!!), sen lunch och idrott direkt efter det. Hade ingen samhälls, utan det var bara att bege sig direkt till Saga för genrep inför kvällens föreställning. Träffade även huvudpersonen och "orkestern" (eller vad jag/vi trodde skulle vara en orkester som visade sig vara en pianist, men en mycket duktig sådan), enormt trevliga och ödmjuka människor båda två och det var verkligen jätteroligt att samarbeta med dem och jag kommer iallafall sakna att ägna tid åt projektet litegrann, även fast jag tycker att det är oerhört skönt att få sluta så tidigt som 11:05 på fredagar, LYX är vad jag kallar det.

Skrev nyss färdigt min PA-rapport, GUD så underbart! Jag känner mig 143245643356 kilo lättare. Helt allvarligt. Den har utgjort ett stort, fett utropstecken i min vardag, som nu äntligen försvunnit. Nu har jag bara typ 100 andra saker att ha ångest för. Men imorgon kväll blir det iallafall - äntligen - relaxen med klassen, skönt är bara förnamnet! Före det ska jag även hinna förbi hos tandläkaren en sväng och biblioteket, hoppas för tusan att Battle studies har blivit återlämnad då, annars dör jag. Har längtat i flera veckor nu, så nu är det banne mig dags att den får snurra i min CD-spelare.

Nästa vecka börjar jag med att gå en HLR-kurs och sedan så öppnar - finally! - H&M i Gallerian, som jag har väntat! Planen är att jag ska besöka butiken tillsammans med Sara, och förhoppningsvis följer min studentklänning med hem. Den ska åtminstone provas, det är ett som är säkert. På tal om att prova måste jag komma ihåg att packa med mina skor imorgon, det ska längdkollas med balskor här! Följde även med Anton och kikade på hans balkläder idag, fint som tusan. Åh, vad jag längtar!

Men, nu ska jag gå och lägga mig (och ha lite ångest över det ej påbörjade svenskatalet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0