AUTUMN LEAVES

sitter och drömmer mig bort till skåne (eller okej, vart som helst förutom här). Om ett år, vem vet var jag befinner mig då? Förhoppningsvis inte här, iallafall! Men innan dess ska jag väl försöka hinna med att ta åka till Malmö (JOHN MAYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!), ta studenten, jobba lite, thailand och en massa annat trevligt. Och säkerligen mycket mindre trevligt också. Gäller bara att hitta en fin liten lägga att bosätta sig i någonstans far, far away. Det vill säga; långt, långt söderut. Bort från Norrbotten - helst Norrland också - är mitt mål.

Nu ska jag pysa, massage står på schemat, sen ska jag nog se Cougar town om jag orkar. GOODNIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0