DARLING

skönt, samhällsprovet kändes inte så svårt som jag hade trott! Men jag har säkert gjort en massa missar, men det blir nog minst ett G iallafall! Skönt att det är bortgjort åtminstone. Ska nu börja fila på mitt engelskatal som ska hållas på torsdag, ämnet är vikthets. Så jag ska forska litegrann i ämnet, men jag vet inte riktigt var jag ska leta, men nånting ska jag nog finna. Hoppas jag.

På eftermiddagen har jag varit i Luleå medans Anna klippte sig. Strosade runt lite överallt i butiker, och jag hittade såklart typ hundra plagg jag vill ha... Ska dock unna mig 2 finfina randiga tröjor på Gina Tricot, 49 kr/styck känns överkomligt. Har dessutom dreglat över dem hela hösten, har bara blivit lite snål. Visserligen har jag inte direkt underskott på randiga tröjor i min garderob, men å andra sidan är det ju sånt jag använder nästan jämt. Blir nog ett par nya tights också, de jag har nu har hål - lägligt nog - i grenen. Men dom är ju sååå bekväma, så ni ska veta att det tar emot att slänga dem! Ni vet, man har ett sånt där plagg ibland som man absolut inte vill slänga, oavsett hur trasigt det är? SÅ är det med mina tights. Har även varit och kikat på en massa skor, bland annat kikat så att mina studentskor finns kvar, haha, gör alltid det då jag är i Luleå, bara för att försäkra mig att de är kvar.

Just nu sitter jag och lyssnar på mitt nytillskott bland musikfavoriterna (ovanligt va? Haha), denna gång är det Olle Nyman som hoppat in bland mina favoriter. Denna pärla går varm i spotify just nu.

Imorgon ska jag ut till Farmen och se 2ornas genrep inför UF-galan, ska nog bli kul! Dessutom är det ju på hemvägen, vilket är ännu bättre. Nu måste jag spurta som tusan med engelska-talet, trodde vi skulle hålla det på torsdag för att vi ska till farmen, men då är genrepet flyttat, attans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0