CAROUSEL

åh, God bless YouTube!! Satt och bläddrade i en musiktidning för inte så längesen, jag tror att det kan ha varit Sonic, men jag är inte säker... Skrev iallafall ner en del namn jag tyckte såg intressanta ut (gick ganska mycket på känsla) och en utav dessa var Will Hoge. På första försöket hittade jag denna låt, Carousel. Alltså, jiiiiisus, jag har gåshud. Riktig jäkla gåshud, alltså. Det är så bra, nästan så man blir religiös. Galet, helt enkelt. Fantastisk röst, enormt duktig kille och munspel, hur coolt är inte det? Jaja, jag kan ju inte rabbla på om en låt och sedan inte visa den för er, eller hur? Lova att ni kollar in den, helt vansinnigt bra!! Hans känsla och närvaro är grym.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0