HELL-O

alltså GUD, jag skulle typ kunna döda för en endaste liten burk med Fanta Citron. Åh. Och det närmsta man kommer läsk i det här huset är väl Loka. Eller lättdryck. Men still, inte fanta citron alltså. Sjukt dåligt.

Har lyssnat på låten här nedan på repeat nu, så himla braa! Ska ta och se om de andra artisterna och banden är något att hänga i granen. Har iallafall skrivit upp 17 olika akter, så något ska jag väl säkert kunna hitta. Håll utkik, om jag hittar något jag tycker är värt att leta fram på YouTube/Spotify - då kan ni vara säkra att ni hittar det här.

Nu ska jag avverka det Glee-avsnitt jag missade förra veckan, och sen lite Gossip girl på det, perfekt! Men un - tårta, gött! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0