SOME THINGS

vet inte varför, men jag fick för mig att dela med mig av lite onödiga fakta om mig själv. enjoy

- är en obotlig tidsoptimist, vilket ofta brukar resultera i att jag missar bussen
- äter aldrig det sista på en banan, alltså då man tuggat i sig nästan hela bananen och bara har ca 2 cm kvar, den biten äter jag aldrig.
- älskar hotellfrukost och jag skulle lätt kunna bo på hotell bara därför.
- var jätterädd för en tomtedocka som finns hos mormor då jag var liten
- vägrade äta bacon på dagis och påstod mig vara muslim. Något som dagisfröknarna köpte, underligt nog. Var en liten blåögd lintott på typ 3 bast, hur många sådana är muslimer egentligen?
- mina största svagheter i matväg är glass, müsli och thaimat.
- blir oerhört rörd av att se folk uppträda, både "vanliga" människor och kända artister, och man kan riktigt se och känna glädjen de känner av att stå på scenen. blir jag rörd!
- önskar att OLW kunde vara bussiga och ta tillbaka Sourcream & Lime till deras sortiment, de var sååå goda!
- kan inte sova på flygplan. Har testat med allt, men nepp, jag är vaken hela resan, oavsett hur långt jag flyger. Ni anar inte hur tråkigt det är att sitta i princip helt sysslolös på en 12-timmarsflygning till Thailand.
- till skillnad från typ resten av världens tjejer som anser att magen är den sexigaste kroppsdelen på killar så är ryggen min favorit, med förutsättningen att den är någorlunda vältränad. Och absolut inte hårig, hu.

så, det var väl några helt oväsentliga fakta om mig. Nu ska jag pysa till sängs, GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0