*

fy, jag är så arg att jag inte vet vart jag ska ta vägen... Varför ska jag dock inte gå in på. Var bara tvungen att få det sagt.

Velar om jag ska gå på sagashowen ikväll... Hade varit roligt, men jag har inte riktigt tid eller ork, så just nu lutar det mot nej. Har ett ton plugg att göra, sen så är jag sjukt trött i allmänhet.

Sitter och lyssnar på lite musik i min - hör och häpna! - mp3-spelare! Köpte nya hörlurar (/öronproppar?) och jiiiisus, vilket bra ljud! I love them. Grymt ljud, sköna och inte alltför dyra. Hittade dem på Coop för 149 kr, ett helt klart överkomligt pris, om ni frågar mig. De kommer från Philips och modellen heter She2660, ett tips ifall ni är på jakt efter ett par bra och prisvärda hörlurar/öronproppar (alla säger olika, har jag lärt mig).

Köpte ett par nya skor tidigare i veckan, ett par vita, superfina tygskor. Och de tar banne mig död på mig. Så varma att jag vill lägga mig ner och dö, ingen ventilation what so ever. Ingen värd investering alls.

Och nu - då jag ändå pratar om inköp jag gjort i veckan - kan jag ju även meddela att min studentklänning är inköpt! Det blev en gräddvit dröm från H&Ms The Garden collection. Den bara osar jag, så det passade perfekt. Var tvungen att prova igår, med mössa och skor och hela kalaset, bara för att få den riktigt "studentiga" känslan, och visst infann den sig! Har nog hittat the dress, hörni. Kan ju även meddela att studentmössan är helt sjukt varm, lär ju dö på studenten. Men det är det värt!

Om någon vecka ska jag till Face och gå en sminkkurs, lagomt till Malmöresan, balen och studenten och hela faderuttan!

Ska om ett tag börja gå mot stan och pallra mig hemåt, är sjukt hungrig så en middag hade ju inte suttit helt fel just nu... Och i helgen - på tal om middag - väntar god mat i mängder, grillat, bakad potatis är bara början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0