DAYS ARE LONG AND WORDS ARE CRUEL

åh, jag kan knappt tro det; arbetet går framåt. Är visserligen bara lite drygt en halv sida in i arbetet, men ändå - FRAMGÅNG. Jag kanske hinner klart med det här trots allt. Fast sen har jag bara typ 10 saker till som ska göras... Åh, jag är avundsjuk på dem som bara har typ någon enstaka uppgift kvar. Med lite snabb huvudräkning kan jag konstatera att jag har lite drygt 7 grejer kvar att göra. KUL. Fast då jag är färdig med engelskan har jag "bara" 6 st kvar. Och betygen ska vara satta nästa vecka. Jag känner doften av utbränning här... Tur att jag får en långhelg nästa vecka iallafall, då jag är ledig Torsdag-Måndag på grund av min högt efterlängtade Malmöresa, gött! Så det gäller att ligga i med andra ord. Men jag ska nog klara det, med lite våld och envishet brukar de flesta saker gå att lösa. Och med lite belöning efteråt såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0