Är det inte?

Satt och kikade på accessoras smycken, och fastnade på den här bilden.



Är det inte hon som var med i senaste Idol? Gathania? Om inte var det då mycket likt henne!
Åh, vilken nörd jag är, men I can't help it, Idol är banne mig underhållning! Åtminstone så är då alla auditions underhållning ... Fast ok, jag erkänner, jag ser faktiskt veckofinalerna också. Till mitt försvar kan jag ju dock säga att det inte finns mycket annat att se på fredagkvällar. Och nej, jag är ingen festmänniska direkt, är faktiskt mest hemma. Nog händer det ju, men inte är det ofta. Om jag säger så här, sist jag var "out and about" det var på nyår. Vilket är nära på sju månader sedan. Men på fredag, då smäller det! Har beställt fem xider, men som det ser ut nu verkar jag ju inte få dem. Kul, verkligen!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0