bloggutmaningen!

Utmanades av Ebba von Sydow

1) Vad åt du till frukost?
Ingen frukost idag inte, steg upp för kanske två timmar sedan, så något sådant har inte hunnits med! Fast om drickyoghurten räknas så får väl den vara min frukost då.
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
- hmm. Måste vara frisyrbilden från i fredags, här nedanför.

3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
- Halebop, som meddelade att min gratis sms-period är slut.
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
Den jag sitter nu är typ ... benvit. Eller nåt sånt.
5) När var du arg senast?
- Oj, vet faktiskt inte. Brusar inte upp så lätt ... Fast fredagkväll var jag lite småsur.
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
- Går ju fortfarande i skolan, men ettan på gymnasiet har varit grymt, så vi säger så!
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
- Våren i nian var sjukt jobbig.
8) Yoga eller löpning?
- Yoga är rätt skönt, men löpning känns lite mer effektivt, plus att känslan efteråt är helt oslagbar. Dock är jag usel på att ta tag i det där, men jag jobbar på det.
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
- Bolognese, gillar inte oxfilé.
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
- Hm, svårt. Vecko-Revyn, Glamour, Elle. Brukar bli lite ElleGirl, Seventeen och TeenVogue ibland också.
11) Favoritkaraktär i deckare?
- Vet ej, deckare är inte riktigt min kopp te.
12) Teveprogram du aldrig missar?
- Finns väl inget program jag följer direkt, men Gossip Girl brukar det bli där mellan varven.
13) Vem är du avundsjuk på?
- Tror inte det finns någon jag är avundsjuk på, faktiskt. Avundsjuka är något jag försöker undvika, för även om det börjar oskyldigt kan det utvecklas till så mycket mer.
14) Din bästa revansch?
- Jobbar fortfarande på det!
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
- Hm, eftersom jag inte haft något riktigt jobb, förutom sommarjobb så har jag väl inte direkt haft någon chef. Men okej, jag säger väl Christian isåfall.
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
- Jag brukar inte vara speciellt kräsen, men det finns vissa saker jag inte klarar av helt enkelt. Oliver och fetaost är två saker.
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
- Hm. Det finns några stycken. Men okej, blondinbella skulle jag vilja ha ett litet samtal med, mest för att hon är en sådan person som människor antingen hatar eller älskar. Själv vet jag faktiskt inte. Jag ligger väl mittemellan, helt enkelt. Och Jake Gyllenhaal. Och framför allt, Neverstore-killarna. Av någon anledning finns det hur mycket som helst jag vill fråga dem ...
18) Kaffe eller te?
- Inget utav det. Te har jag aldrig klarat av, och kaffe har jag provat, men nej, det går bara inte! Det går inte ner. Och då har jag ändå provat med sånt där kaffe med daim, marabou, vaniljsmak osv.
19) Skostorlek?
- Helt olika, varierar. Brukar ligga mellan 36 och 38.
20) Hur ofta är du på IKEA?
- Alldeles för sällan.
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
- Hm, oj ... Men jag skulle väl flytta till Los Angeles och plugga på MI som jag verkligen drömmer om att få göra. Sen skulle jag väl skaffa mig en helt ny garderob - och då talar jag kläder, inte själva garderoben. Och kanske en iPod, musiknörd som jag är. Och på tal om musiknörd, jag skulle gå på en massa konserter, såklart!

Och jag utmanar väl ... Tja, ni som vill göra den, just do it för fasen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0