Ja, jag är en nörd ...

Jag älskar att bara slösurfa, och YouTube hör absolut till en utav mina favoriter då jag gör just detta, mest för att det finns oändligt mycket att hitta, och man upphör aldrig att hitta nya saker.

Så, här är några av mina favoriter som jag tänkte visa er, enjoy!

- Mads Wolffbrandt - Tore the line (tyler hilton cover): http://www.youtube.com/watch?v=7zPSnbM12v4
Seriöst, killen är sjukt grym! Galet skön röst och BRA låt. Nästan så att han gör den snäppet bättre än originalartisten, Tyler Hilton.
- Demi Lovato - Who will I be? (acoustic): http://www.youtube.com/watch?v=BXKbIObiVb0&watch_response
Ja, låten kommer från en Disney Channel-film, men det är ingen anledning till att ignorera det faktum att det är en bra låt. Denna låt är lite utav en "motivationslåt" för mig, som jag lyssnar på för att bli lite pepp. Just denna vill jag så småningom lära mig att sjunga. Texten kan jag redan, men att faktiskt lära mig att sjunga den och inte bara humma med i låten.
- Carrie Underwood - Piece of my heart: http://www.youtube.com/watch?v=lKvWhjch_Cs
Det här är en utav mina absoluta favoritlåtar, den är helt enkelt grym. Hör också till en "pepplåt" som jag mer än gärna vill lära mig att sjunga någon gång, men den kräver ganska rejäla röstresurser, men med lite (läs: mycket) träning ska det nog gå!

Nu är det er tur!
Skicka en liten kommentar med era YouTubefavoriter, jag vill se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0