nu smäller det!

Har precis sminkat mig och gjort mig iordning, så nu är det friska, fräscha tag! Nyskorna är på, håret är fixat, mejken är all set. Och jag håller på att dö! Äckligt varmt är det. Åtminstone inomhus. Men termometern visar ca 22 grader ute, så det är ju inte så farligt kallt ute heller. Men jag har med mig en sjal ifall det skulle bli kallare ute senare ikväll, vilket det troligtvis kommer att bli. Måste säga att jag har ganska höga förväntningar faktiskt, och jag hoppas att träffa en massa trevligt folk, äta god mat och lyssna på bra musik. Inte för att torsdagar brukar erbjuda det bästa i musikväg. Eller ja, nog brukar dom erbjuda bra artister/band, men det är ju knappast de mest komersiella som spelar på torsdagar, men skitsamma. Jag har då tänkt att kanske se något jazz/bluesband, om något sådant spelar ikväll, men jag hoppas då verkligen på det! Men, maten, kära vänner, där behöver jag inte ens hoppas, jag vet vad jag har att vänta mig, som trogen PDOL-besökare. Skulle inte ljuga om jag säger att jag förmodligen varit på PDOL varje år sen jag föddes, så detta blir isåfall sjuttonde gången. Så ja, jag vet hur maten brukar vara: grym, kort sagt. Frågan är bara vad jag ska äta? Thaimat hade inte varit dumt alls. Eller grekiskt ... Eller kanske mexikanskt? Nåja, får se vad som erbjuds. Jag kan lova att bilder kommer tas, men dom får ni inte se förrän imorgon, okej? Så vill ni se bilder, återkom imorgon igen. Går väl inte att säga exakt när, beror väl på när jag kommer hem ... Och hur länge jag och systern min ligger ute och solar. Nåja, vi får se.
Ha en grym kväll, det kommer då jag ha.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0