pdol!

Åhhh, ikväll är det äntligen dags! Inte för att torsdagar på pdol egentligen är nåt speciellt, men ändå, det har ju börjat. Bara det är ju helt underbart. Har varit på stan med mamma och lillasyster, äckligt varmt överallt. Jag svettas som en gris och mina fötter stinker. Fint! Men snart ska vi äta och sen ska jag preppa mig för ikv, sminka mig osv, och då ska jag lukta gott! Haha. Men jag har ju min Calvin Klein ... Eller min och min. Men det är då kvällens räddande ängel! Köpte ett par skor, ett par trosor och rakgel på stan, jag tyckte det behövdes. Eller ja, nya underkläder behövdes kanske inte. Men ändå. Alltså, jag tänkte på en sak idag, det är alltid lika roligt att köpa underkläder. Eller jag tycker då att det är hur kul som helst. Det är något särskilt då man har nya undisar. Man känner sig per automatik mycket snyggare, typ. Och självförtroendet får sig en liten boost också. Var för övrigt och kollade på P3 session tror jag det hette. Edith Backlund spelade och Daniel tror jag han heter, från Snook, var programledare. Boy, vad snygg han är! Och Edith var grym. Det är precis livemusik ska låta, helt underbart. Finns nog inget mysigare än att sitta i gräset i solen och lyssna på livemusik. Förutsatt att den är bra förstås. Detta var dock perfekt. Ediths konsert alltså. Hade tänkt att sola en stund idag, var så grymt bra väder, men vi blev kvar på stan längre än väntat, så solningen får vänta till imorgon, då jävlar! Men nu är det middagsdags, och sen ska jag börja göra mig iordning.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0