the ultimate playlist

har snickrat ihop en finfin playlist tillsammans med John, som - passande nog - fick heta "Ida&John", och så har vi turats om att välja låtar som vi vill ha. Måste säga att jag blir både imponerad och stolt över min lilla kusin. Queen, U2, Michael Jackson och Bon jovi hörde till hans artistval. Nästan så att man måste torka bort en liten tår från ögat. Jag har lärt han väl, visar det sig. Känner mig som en stolt hönsmamma, haha.

Exakt hur länge ska det dröja innan ett getingstick slutar göra ont? Jag trodde det skulle vara en tillfällig svidande, brännande känsla som skulle försvinna efter 5 minuter, men icket. Nu, minst 1 timme senare efter att den ondskefulla getingen körde ner sin stjärt i mig (det där lät bara FEL, jag vet, men ni fattar vad jag menar), gör det fortfarande ont.

Och från en sak till en annan, då jag var i luleå i torsdags inhandlade jag en bodylotion på Kvantum. Den var billig, så jag övervägde inte beslutet särskilt länge. Och den är perfekt för min torra hud. Dessvärre blir man flottigare än den flottigaste munken, och jag är så oerhört tacksam för att jag inte har såna där satinlakan av tre enkla anledningar:
1. Det hade nog varit väldigt varmt.
2. De hade förmodligen varit fulla i fettfläckar, från min bodylotion.
3. Jag hade nog halkat runt på lakanen som en säl (japp, på grund av min bodylotion)
men nu har jag ju inga sådana lakan, men i gengäld så är jag len som en babyrumpa! Grejt, liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0