EVERLASTING LOVE

åh, jag är typ SÅ HÄR trött. Tror på helaste och fullaste allvar att jag håller på att bli sjuk. Säkra källor säger att jag låter lite krasslig, jag känner mig trött & hängig osv. Hoppas att det inte är något som är på väg att bryta ut. Och om det nu är så att jag är på väg att bli sjuk får det mer än gärna vänta i sisådär en vecka, nu är det ju faktiskt så att jag har en helt okejbra vecka att se fram emot, shopping & middag med favorittjejen imorgon, hockey sen, sen kommer syrran hit så då blir det en massa skratt och bus, hockey på lördag igen. Ja, ni fattar ju, inte läge att bli sjuk direkt.

Pallrade mig upp ur sängen kring 12-snåret, flyttade mig genast till soffan, såg What happens in Vegas och började lite smått på Baksmällan. Hur kan det komma sig att komedier aldrig är lika roliga då man är ensam? Vegas-rullen (eller hehe, båda skulle ju kunna kallas för det, eftersom dom till stor del utspelar sig där. Men det var iallafall den förstnämnda - What happens in Vegas - jag syftade på) funkade iallafall alldeles utmärkt. En lättsmält, romantisk komedi. Perfekt. Plus att jag avgudar Cameron Diaz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0