FAVORIT

mmmh, Loka päron, ny favorit! Kommer sitta och rapa hela kvällen nu, skulle jag tro. Om jag får i mig fler glas. Vilket är mycket möjligt, vi har typ 3 1,5-litersflaskor i skafferiet, helt okej! Och nu tänkte jag göra mina älskade listor, åter igen. Denna är snodd/lånad av Sara!

En liten rolig sak om mina vänner (kopiera och gör samma sak på din blogg)
Vem av dina vänner..:
..Har du känt längst?
Det är Male, minsann! 12,5 år har vi känt varandra.
..Är galnast?
Oj, haha, svårt! Men jag och Male har hittat på en hel del bus under åren...
..Är mest ironisk?
Hmm, av någon anledning tycker jag att det är grabbarna som är mest ironiska.
..Har bäst klädsmak?
Svårt. Säger som Sara; alla har bra klädsmak!
..Har du roligast med?
Meh, det går ju inte att välja! Alla.
..Har du åkt utomlands med?
Kalle, haha! Även om det var en klassresa till Finland för ett x antal år sedan, men nog är det över landsgränsen alltid.
..Har du flest minnen med?
Har en hel del minnen med mina vänner från Luleå, men jag har en hel del minnen med Sara och resten av gänget!
..Är duktigast i skolan?
Åh, SVÅRT! Alla är ju så himla duktiga.
..har bäst musiksmak?
Attans bananer vilka svåra frågor... Men jag och Sara har en hel del gemensamma musikfavoriter
..har hetast temprament?
Kalle!! Haha
..litar du mest på?
Jag litar på alla precis lika mycket
..har roligast blogg?
Haha, Sara blir det här, eftersom hon är den enda som har blogg
..kan du prata om allt med?
Alla, faktiskt, på ett ett eller annat sätt
..är du mest lik utseendemässigt?
Jag har fått höra ett x antal gånger att jag och Male är lika, så det blir väl mitt svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0