HAVE YOURSELF A MERRY LITTLE CHRISTMAS

luckeboi: givetvis ser jag på Kalle Anka! Visserligen är jag väl sisådär 8 år över programmets medelålder, men vad tusan, det är en tradition, och traditioner är till för att följas. Skulle inte alls förvåna mig om det dyker upp en tomte i dörren om någon timme, trots att jag och mina 18 år är yngst i huset.

Har, som sagt, nyss sett Kalle Anka och nu väntar jag på att få i mig lite käk, det enda som åkt in i min mun är chips, hehe. Lite ovant att vara såhär få på julafton, det är bara jag, mamma, morbror, mormor & morfar, är van vid att vara minst tre gånger så många. Men det blir nog rätt mysigt ändå! Sen ikväll blir det nog bara att jäsa framför en film eller något, kanske äta lite mer och bara mysa. Imorgon, eller iallafall senare i helgen, ska jag nog dra mig in till stan också, kika lite på mellandagsrean.

YES!! På söndag visas The Bodyguard på tv, I'm in heaven! Nu ska jag äta!

God jul på er alla, hoppas ni får en kanonfin jul med god mat, härligt sällskap och fina julklappar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0