I THINK IT'S A RAINBOW

Sitter och lyssnar på Idol-Eriks album. Som enbart består av covers. Ja, förutom Higher, vinnarlåten, då. Tråkigt nog har dom lyckats slipa bort Eriks signum, den raspiga rockrösten. Kvar finns en slät, välproducerad popröst som kan ta omänskligt höga toner i full röst. Jag tänker inte förneka hans talang, Erik är en enormt duktig sångare, men detta? Nej, jag blev väldigt besviken, faktiskt. Hoppas att det blir en förändring framöver, av alla 6 idolvinnare måste jag ju medge att Erik faktiskt är min favorit.

nu ska jag fortsätta jakten på MAT. Hur det har gått hittills på den fronten? ÅT FANDERS. Hittar inget ätbart i detta hus. Funderar på att steka lite ägg, så man får i sig lite käk iallafall. Sen ska jag prata med mor min och ordna så att hon kanske köper hem lite formfranska (VARMA MACKOR) och juice, abstinensen är på väg! Ska nog ta och se Benjamin Button också. På datorn.

för övrigt så ska jag börja övningsköra efter jul någon gång! Passa er bara, det dröjer inte länge innan jag är ute och gör vägarna osäkra. Förhoppningsvis ska väl alla människor (och alla renar, rådjur, älgar, harar, lodjur, igelkottar, vargar, rävar osv också) klara sig utan några större skador.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0