I'M NOT TOGETHER BUT I'M GETTING THERE

huja, mitt tillstånd just nu stavas M-Ä-T-T. Att jag över huvudtaget kan röra mig är ett under, borde snarare ligga strandad på någon soffa eller säng, som resten av familjen verkar göra. Men inte jag, nej nej. Jag väntar fortfarande på julklappar. Åh, jag vet inte, borde jag som 18-åring vara mer mogen och uppskatta julen lite mer, istället för att bara vara barnsligt förtjust i julklappar, mat och Kalle Anka? När är det meningen att man ska vara "vuxen" på julafton, finns det någon speciell åldersgräns? Detta är inget jag tänker grubbla vidare på, utan jag tänker njuta av julen som det barn jag faktiskt är (jag är faktiskt yngst i huset just nu!) och bara mysa vidare med min lilla playlist jag nyss pysslade ihop. PUSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0