I'M PERFECTLY LONELY

sörjer fortfarande de slutsålda biljetterna. Någonstans förstod jag väl att det var lite för bra för att vara sant, men ändå. Hoppas någon snällis bara bokat och inte hämtar ut biljetterna. Eller ja, det FINNS biljetter på slutsalt.se. Kruxet? 1500 jävla kronor får man betala. Värt? Givetvis. Har jag råd? Nejnejnej. Livet är fan inte rättvist.

Håller iallafall på att planera lite smått inför den lilla get-together med mina kära vänner där någon gång på jullovet. Mat + vänner = SUPERKOMBINATION, kan inte misslyckas. Måste bara spika ett datum och fixa lite småprylar, men detta ska bannemig bli av! Att inte göra något tillsammans på typ ett år är fan inte okej. Visserligen träffar vi varandra i skolan typ varje dag, men ändå, det är inte samma sak.

Nu ska jag ta och pysa till fiket och shoppa något ät- eller drickbart, sedan Wallmans med brudarna. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0