KEEP ON ROCKIN' IN A FREE WORLD

IIIIIIIIHHHHH, första julshowen är avklarad och jag är SÅ HÄR jäkla glad! Har svinont i käkarna för jag har gått runt och skrattat och lett hela kvällen. Men lätt att det var värt det! Har haft en riktig superkväll, alla var kanonduktiga och jag är så sjukt nöjd. Vilket gör mig - om möjligt - ännu mer taggad inför fredagens show. Har stressat som tusan hela kvällen, sålde både biljetter och fika, så det blev en hel del springande åt höger och vänster. Men det var värt allt springande, helt klart. Imorgon får jag sova till 10, vilket känns helt underbart, har inte tagit sovmorgon på vete gudarna när, så det känns så himla bra att få lyxa till det sådär, mitt i veckan och allt. Fast jag insåg nyss att det inte blev så mycket till sovmorgon, har ju gitarrlektion imorgon. TUSAN. Nåväl, får sova lite extra länge på söndag istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0