LISTEN YOU SINNER I'M A SINNER TOO

åh, alltså, gårdagen. Jag säger bara... ja, jag vet inte riktigt, men kul som attans hade jag iallafall! Mötte upp Sara strax före halv två, gick ganska omgående till Shopping och tittade runt, köpte ingenting. Gick vidare, och efter knappt en timme hade vi masat oss igenom alla viktiga butiker. Det måste tamigtusan vara rekord. Helt sjukt. Så vi gick en liten vända till, bara för att fördriva lite tid. Köpte iallafall en rutig skjorta och en svart tröja på H&M. Sen gick vi och åt mat på Exotic, jag, Sara och Amanda. Har inte skrattat så mycket på evigheter, sjukt kul var det. Roligast? "VI TAR SPRINGNOTAN NU VA?!", hela resturangen tystnar. Och våran servitris, stackars tjej.. hon måste ha trott 1. Att vi skrattade åt henne (det gjorde vi faktiskt inte, även om det verkade så) 2. Att vi var totalt jävla dumma i huvudet. Jag tippar att hon trodde på 2an! Sjukt roligt hade jag iallafall, har inte skrattat så mycket på riktigt länge. Sen åkte Sara tillbaka till Boden, och jag och Amanda gick på stan ett tag till. Mina fötter började få rätt så ont, så det blev en jakt på ett par platta, vanliga tygskor. Något som är lättare sagt än gjort så här i December. Men, till slut hittade jag iallafall ett par vita på H&M. Stora som tusan, men det var något jag var mer än villig att offra. Rätt sköna var dom, fast kalla till tusen. Ska nog köpa en inläggssula i ull till helgen. Eller kanske 2, för säkerhetsskull. Sen drog vi till Coop Arena och hängde där ett tag före matchen. Helt okej match, den var varken jättebra eller jättedålig, bara okej. Första perioden var katastrof, men sen blev det stegvis bättre.

Då vi kom till Piteå igen såg vi Baksmällan, jag och Amanda, och fy tusan vad vi skrattade! Om man hade fått muskler av att skratta skulle jag nog ha ett tolvpack vid det här laget! Sjukt kul var det iallafall. Efter det kan man lugnt säga att det spårade. Ganska så extremt rejält. Vi såg dessutom bloopers-klippet. Något vi kanske inte skulle ha gjort. Mormor fick till och med säga åt oss att vara lite tystare. Och som ni alla vet så blir allt så sjukt mycket roligare då man inte får skratta, konstigt nog.

ikväll ska jag och Amanda på Pite havsbad och bada, nice som tusan! Sen lär det bli film ikväll, vilken det blir har jag dock inte den blekaste om, men det blir nog super i vilket fall. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0