SWEET DREAMS ARE MADE OF THIS

uh, stressen verkar ha nått ett klimax. Idag har vi repat inför julshowen & haft avslutning med kidsen, badat med klassen. Imorgon blir det att repa och redovisa i historia (en redovisning jag inte ens är i närheten av att vara klar med, PANIK!), onsdag är det fikamys med Carin, rep, JULSHOW, torsdag har jag NK-redovisning och förmodligen rep, fredag är det julshow. Phew. Sen är det efterfest på det, sen på lördag pyser jag till luleå, firar syrran, stannar där tills på måndag (ska till tandis på måndag, så det är typ ingen idé att jag åker tillbaka till boden på söndag). Sen på måndagkvällen har vi adventskonsert och på tisdag har vi avslutning i kyrkan och sen JULLOV. U-n-d-e-r-b-a-r-t! Nu sitter jag och lyssnar på en av låtarna som kommer finnas med i julshowen. Sjukt kul. Ska snart gå och lägga mig, är sjukt trött efter dagens rep och fix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0