YOU KNOW I LOVED YOU SO

herregud, vart tar tiden vägen?! Nyss var det ju måndag, tusiken också. Tiden bara svischar förbi innan man ens hinner reagera. Rep inför både luciatåg och julshow är i full gång, kommer att spendera helgen med klassisarna på skolan och repa järnet! Vet inte hur mycket rep det kommer bli för min egen del imorgon, vet bara att det skulle vara dansrep och så tänkte jag slå in lite paket osv. Och sedan om jag nu behövs till något - at your service! Brukar alltid finnas något man kan hjälpa till med.

Har fixat lucialinne till nästa vecka då vi ska lussa en hel massa, så då var jag ett problem fattigare. Ska bara fixa glitter, ett ljus + en ljusmanschett sen är jag all set för luciafirande! Provade lucialinnet tidigare ikväll. Det är typ storlek XXXXXXXXXXL, når typ ned till golvet, långa armar osv. Kort sagt, jag typ drunknar i den. Skickade sms och berättade för min kära syster. Hennes kommentar? "Jag lovar att du kommer snubbla eller något!". Det värsta är att det inte alls skulle förvåna mig om det hände, det är ju trots allt mig vi pratar om. Plus att jag (vi) ska GÅ NEDFÖR EN TRAPPA. Det är ju som att be om bortgörelse, för tusan. Får träna lite extra att gå nedför trappan iklädd i linnet. Annars så får jag väl fästa upp fållen med säkerhetsnålar eller helt enkelt bara hålla upp den litegrann. Jag ska fan inte ramla!

Håller på att planera för fullt inför ett inte helt fastställt gänghäng där i början av januari. Rätt tidigt, men det ska dras i många trådar innan allt är helt färdigt, ska ni veta. Vad ska vi hitta på? Vad ska det bjudas på? Ska vi äta mat? Ska vi fika? Kanske båda? Men jag jobbar för fullt på det där, och hoppas i slutändan på att alla kommer åtminstone, och att vi får en trevlig kväll.

just nu sitter jag och jäser med lite bra jäkla musik, coldplay, michael jackson osv! Är mycket väl medveten om att jag BÖR gå och lägga mig snarast. Men, jag har inga direkt planer på det, hehe. Kul att vara lite bad-ass, haha. Nä, men jag ska faktiskt snart ta och pysa ner i sängen. Min nästan nyss renbäddade säng (bäddade rent igår). Det måste ju vara typ det skönaste som finns, att gosa ner i en renbäddad säng. Man sover som en liten prinsessa!

var på bio igår med klassen och såg Videocracy. Helt okej film. Inget jag hade betalat för att se kanske, men ändå en helt ok kväll. Hade dock hellre legat hemma framför tvn och sett Australia, haha. Men jag ska allt se till att avverka den i helgen. Eller till veckan åtminstone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0