I am aiming to be somebody this somebody trusts

jesus, har ni hört Sara Bareilles någon gång? Ni vet, tjejen som sjöng Love song. Hennes röst är ju liiiite jäkla kick-ass. Och Love song gör henne ingen större rättvisa. Eller jo, det gör den, men Bottle it up är så galet mycket bättre. Så nu vet ni det.

Har precis ätit frukost/lunch. Gud, jag blir världens slacker vad det gäller mat då jag är ledig. Äter löjligt dåligt. Men nu har jag ätit en tallrik med müsli, banan och mjölk, en favorit som jag inte tröttnar på i första taget. Väntar på att mormor ska komma hem. Inte för att jag ska göra något särskilt direkt, mest bara långsamt att vara ensam hemma.

Smsade med Marcus för en liten stund sen, och han ska på PDOL i helgen visade det sig, så jag lär ju träffa han vid ett eller annat tillfälle under helgen. Imorgon smäller det, för övrigt. Gud, vad jag längtar. Morgondagen kommer gissningsvis att ägnas åt solande och en massa fixande. Funderar på att ha min klänning jag köpte på Lindex för någon vecka sen, med sandalerna till, förstås. Åh, det kommer bli gryyyyymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0