*

bläbläblä, idag är det näst sista dagen på sommarjobbet, vill inteeeee sluta! Har haft så förbenat roligt de senaste tre veckorna, känns ju helcrap att sluta just nu.

Igår var vi och stekte på Alder på förmiddagen, sviiiinchill. Dessvärre brände jag mig lite, fast det mesta av det röda har gått ner sig riktigt bra nu, så om någon dag är jag förhoppningsvis brun och fräsch. Har dessutom snyggaste linjerna på ryggen, ojojoj. Har ju en trekantsbikini med knyt, och banden i nacken är så himla långa, så dom hängde ner på ryggen, så nu har jag tjusiga linjer efter dom mellan skulderbladen. Snyggt var ordet!

Sitter - i vanlig ordning - och dunkar Movits!, mina nya favoriter. Ska snart börja fixa mig lite, hade tänkt att ha kjol och hela faderullan idag, kanske till och med sminka mig, vem vet? Iallafall, tillbaka till Movits!, läser lite kommentarer till musikvideon till Äppelknyckarjazz (som för övrigt är min ringsignal, till mångas stora glädje) och det förvånar mig hur många som inte är svenska som kommenterar och säger att dom gillar musiken. Ganska ballt ändå! Har sagt det förut, och jag säger det igen, de är så sjuuukt bra, så missa för guds skull inte dom. Det är tvättäkta partymusik, går inte att stå stilla.

Nu ska jag rulla vidare,
tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0