NOBODY SAID IT WAS EASY

Fick se mitt skriftliga svenskanationella idag. Resultatet? MVG, nöjd tjej! Blev förvånad över betyget faktiskt, speciellt då Carin mycket noga påpekade att hon "hade en mycket sträng betygsmall att rätta efter" och då var jag helt övertygad om att det gått åt fanders, så jag blev rätt chockad då Carin visade betyget. Chockad, men väldigt glad. Väldigt, väldigt glad.

Ska fortsätta att spåna vidare på Flickan som lekte med elden. Satt djupt försjunken i boken under kören då dom gick igenom alla andra stämmor, vilket fick flera att skratta. Men vad tusan, hittar man en bra bok så gör man! Satsar på att läsa ut den innan veckans slut iallafall, så att jag till slut kan börja på Luftslottet som sprängdes, vill ju veta hur det hela slutar!

Imorgon får jag inte glömma att ta med mina små korvstumpar, ska labba imorgon på NKn. Blir nog rätt spännande. Sen ska vi ha vårat sista torsdagspass med Wallmans, SKÖNT. Bara tanken att få sluta halv fyra varje torsdag, istället för fem gör mig alldeles varm i kroppen.

men nu ska jag återgå till min bok. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0