confessions pt. 1

nu fick jag den strålande idén att jag skulle ha lite confessions! Eller ja, om det är en strålande idé får ni väl avgöra efteråt, men skitsamma, ni kommer ju bli proffs på mig, förfasen!

Så, då var det väl bara att börja ...

- Jag är född i Piteå och delvis uppväxt där, sen blev det Luleå och till sist Boden där jag nu är bosatt, och ska börja mitt andra år på estetiska programmet inriktning musik på björknäsgymnasiet.
- Jag dricker inte kaffe. Har provat flera gånger, men nej, det går helt enkelt inte ner. Och då var det ändå "godis-kaffe", med marabou, daim osv. Funkar inte.
- Och på tal om ovanstående marabou är min absoluta favoritvariant den med daim. Annars funkar den "cleana" också bra.
- Att säga att jag är en allätare vad det gäller musik är verkligen ingen överdrift, jag lyssnar verkligen på allt! Eller okej, även jag har mina limits, dansband, metal och techno brukar inte gå hem hos mig. Men visst, jag är öppen för allt!
- Men vad det gäller musik är jag extremt ombytlig, alltså att jag går igenom en period då jag är typ besatt av en artist/grupp och sen tröttnar jag och movar vidare till nästa. Så har jag alltid funkat, och jag vet inte varför.
- Jag är lite udda vad det gäller vissa saker, till exempelvis så älskar jag att köpa schampoo av någon konstig anledning.
- Jag klipper nästan aldrig samma frisyr som gången innan, för jag blir less väldigt snabbt. Det har hänt de gånger jag klippt page - två gånger, dock inte efter varandra - att jag ångrat mig typ en vecka efter.
- Jag är usel på att spara, och jag förstår verkligen inte var alla mina pengar tar vägen. Men så är det väl alltid, man tycker att man gör små, oväsentliga inköp, och så står man där i slutändan, utan pengar och undrar vad som egentligen hände.
- Jag får dåligt samvete typ jämt, de som känner mig vet. Det är en egenskap jag mer än gärna skulle göra mig av med, för även om det inte är jag som gjort fel får jag ändå dåligt samvete, jag kan inte låta bli. Ibland är det väl bra, för det betyder väl också att bråk där jag själv är inblandad inte varar speciellt länge, eftersom jag drabbas av dåligt samvete och ber om ursäkt så snabbt som möjligt.

Sådär, nu kanske ni blev lite klokare! Eller, klokare tvivlar jag på att ni blivit, men nu vet ni åtminstone lite mer om mig, och snart kommer del två.

Nu ska jag ta och hämta min glass.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0