fest?

Gissa vem som är något så förbannat festsugen? Jag. Gissa vem som absolut inte har någonstans att festa? Jag. Fast å andra sidan, vem festar på söndagar? Men then again, det är fortfarande sommarlov. För vissa av oss, iallafall. Jag hade visserligen lovat mig själv att inte dricka förrän min 18-årsdag, men just nu känns det som att jag kommer få det svårt att hålla mig. Seriously. Jag kan ju iallafall smaka. Men okej, jag ändrar mitt löfte; jag ska inte bli full, men jag får gärna smaka. That I can do. Det gör jag ju i princip hela tiden, så hur skulle jag inte kunna klara det fram till 26e Januari 2009 (min 18-årsdag)? Plus att jag kommer att missa julshowsefterfesten, tyvärr, men det betyder ju då för mig: no party = ingen risk att bli lite tipsy. Fast då kommer jag ju hem på nyårsafton ... Men efter en 12-timmarsflygning och säkert en helvetes jetlag så lär jag inte vara så sugen på party. Det blir nog bra det här!

Note to self: bara smaka, inget mer!

Kommentarer
Postat av: Jenny

hihi:D

2008-08-17 @ 17:58:04
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Elsa

okii ^_^ det fortarande regnar hos mig..

2008-08-17 @ 18:04:11
URL: http://goelsago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0