fråga mig inte varför,

men just nu sitter jag och kollar på bröllopsklänningar. Från Vera Wang. Jag är 17 år, vilket betyder att lagligt sett får jag inte gifta mig. Och jag är singel, så även om jag hade haft åldern inne så har jag ändå ingen att gifta mig med. Och right, Vera Wang. Så om jag nu skulle vara över 18 OCH ha the perfect guy så finns det ju inte en chans att jag skulle ha råd med en Vera Wang-klänning. Men, ifall någon generös människa vill köpa min brudklänning då jag väl gifter mig, go ahead. Här är iallafall min drömklänning. Och den kostar mellan $8,000 och $13,000. Ett riktigt kap, alltså. Eh, right. Men kolla på den. Åh.



Åh. Visst är den fantastiskt vacker? Blir nästan sugen på att gifta mig redan nu. Trots att jag inte är gammal nog. Eller att jag har någon att gifta mig. Dock så är väl inte just den här klänningen den mest idealiska med tanke på mitt drömbröllop: jag vill nämligen gifta mig på en strand i något varmt, vackert land. Fast okej, ett strandbröllop á la Jane Nichols och Kevin Doyle i 27 dresses skulle jag inte tacka nej till heller.

Nu: stan och fräscha upp mina slitna toppar. Hallelujah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0